Generace Y převrátí prodej finančních produktů naruby, aneb vratké vize finančních akademiků?

Generace Y převrátí prodej finančních produktů naruby, aneb vratké vize finančních akademiků?

V poslední době na nejrůznějších konferencích slýcháme, že nástup tzv. generace Y (narození zhruba v letech 1980-2000, tzn. dnešní mladá generace a teenageři) úplně převálcuje dosavadní distribuční kanály i ve finančnictví a že již brzy se bude dominantní část prodejů i v segmentu mass retailu odehrávat elektronicky – online. Klasické pobočky, agentské sítě… to vše již brzy budeme vnímat jako de facto nechtěný relikt zaostalé minulosti. Opravdu? Protože skutečný vývoj na trhu se může často dramaticky lišit od vzletných idejí oceňovaných editory teoretických časopisů, nabízím čtenářům alternativní prognózu.

Plné znění článku lze nalézt v časopise Bankovnictví.